Page Header Logo
TEI of Athens eJournals

Στατιστική διερεύνηση των απόψεων των μαθητών για την αναγκαιότητα εισαγωγής μαθήματος για τον ενεργειακό σχεδιασμό στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Γιώργος Κουρόπουλος

Abstract


Σκοπός της συγκεκριμένης έρευνας είναι η ενημέρωση της εκπαιδευτικής κοινότητας για τις απόψεις των μαθητών σχετικά με την αναγκαιότητα εισαγωγής μαθήματος για τον ενεργειακό σχεδιασμό στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση της Ελλάδας. Για να καταστεί δυνατό αυτό, δημιουργήθηκε ένα ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο το οποίο αναρτήθηκε στο διαδίκτυο μέσω του οποίου οι μαθητές είναι σε θέση να απαντήσουν σε συγκεκριμένες ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής. Οι απαντήσεις των μαθητών παρουσιάζονται σε πίνακες και διαγράμματα από τα στοιχεία των οποίων είμαστε σε θέση να κάνουμε μια διερεύνηση και συνολική αποτίμηση μετά από στατιστική ανάλυση ώστε να εξάγουμε τα συμπεράσματά μας. Το γενικό συμπέρασμα που προκύπτει από την έρευνα είναι ότι οι μαθητές δεν θεωρούν αναγκαία την εισαγωγή του μαθήματος στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση

Keywords


Ενεργειακός σχεδιασμός, δευτεροβάθμια εκπαίδευση, απόψεις μαθητών, στατιστική έρευνα

Full Text: PDF (ελληνικά)

DOI: 10.26265/e-jst.v11i1.3090

Refbacks

  • There are currently no refbacks.

The application for presenting electronic journals TEI developed within subproject 2 "electronic publishing service" the Act "Development Services Digital Library of TEI" and financed by the operational program "Digital Convergence", NSRF 2007-2013.