Page Header Logo
TEI of Athens eJournals

Η διαφημιστική ένταξη στο δημόσιο χώρο της πόλης: χώροι αυτοσυγκέντρωσης και οπτικοακουστικοί ρύποι

Σοφία Στρατή

Abstract


.

Keywords


διαφήμιση, διαφήμιση στην πόλη, υπαίθρια διαφήμιση, διαφημιστική χωρική ένταξη, δημόσιος χώρος, σύγχρονη πόλη, επικοινωνία, πολιτισμός, οικουμενικές αξίες

Full Text: PDF (ελληνικά)

DOI: 10.26265/e-jst.v10i3.3072

Refbacks

  • There are currently no refbacks.

The application for presenting electronic journals TEI developed within subproject 2 "electronic publishing service" the Act "Development Services Digital Library of TEI" and financed by the operational program "Digital Convergence", NSRF 2007-2013.