Λογότυπο Κεφαλίδας Σελίδας
TEI of Athens eJournals

Is Encouraging Materialism the "unethical side"’ of Marketing?

Aikaterini Vassilikopoulou, George Siomkos, Eirini Rigopoulou

Περίληψη


Η επιστήμη του μάρκετινγκ έχει προκαλέσει πολλές διαφωνίες ως προς την ηθική της διάσταση. Οι επικριτές του μάρκετινγκ μιλούν για ενθάρρυνση του υλισμού δηλαδή της τάσης των καταναλωτών να βρίσκουν ευτυχία μόνο στα υλικά αγαθά που αγοράζουν. Αντίθετα, οι υποστηρικτές του μάρκετινγκ τονίζουν ότι ο υλισμός επηρεάζεται από χαρακτηριστικά της προσωπικότητας του καταναλωτή και όχι από τις πρακτικές του μάρκετινγκ. Το παρόν άρθρο αναπτύσοει με κριτικό τρόπο τις απόψεις τόσο των επικριτών και υποστηρικτών του μάρκετινγκ πάνω στο συγκεκριμένο ζήτημα.

Πλήρες Κείμενο: PDF (English)

DOI: 10.18780/me.v3i0.175

Εισερχόμενη Αναφορά

  • Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.

Η παρούσα εφαρμογή αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του Υποέργου 2 "Υπηρεσία ηλεκτρονικών εκδόσεων" της πράξης «Ανάπτυξη Ψηφιακών Υπηρεσιών της Βιβλιοθήκης του ΤΕΙ Αθήνας" και χρηματοδοτήθηκε από το επιχειρησιακό πρόγραμμα "Ψηφιακή Σύγκλιση", ΕΣΠΑ 2007-2013.